tisdag 11 januari 2011

Då tar jag en snickers!

Nu är jag tillbaka på ön!

Resan gick bara bra, men reste likväl från ungefär 15.00 till runt 20.00. Man, i alla fall jag, blir sjukt trött av att resa sådär mycket trots att man knappt rör sig och när jag kom hem så blev jag matad av Anna, som dessutom gav mig underkläder, samt kom och hämtade mig vid busshållplatsen en kilometer bort och bar min väska (hon är lite utav min ö-pojkvän!), och sedan stupade jag rakt i säng.

Det var, faktiskt, roligt att komma tillbaka och träffa alla igen. Jag hade världens grovångest på söndagskvällen, men efter att sovit nästan ett helt dygn därefter så kändes det faktiskt bättre. Nu är jag glad att jag är tillbaka, Örebro i all ära men ibland är det skönt att vara i ens egna saker, sitt eget rum.

Men eftersom jag har så märkliga sov-vanor så vaknade jag självklart nu, vid 04.00, och är superpigg! Och Jättehungrig igen. Så jag gick igenom mitt lilla rum och försökte se vad jag hade som var ätbart... Det visade sig vara ingenting. Och eftersom jag inte orkade gå ut och upp på vinden (som är läskig) och göra en vanlig macka, så rotade jag i väskan och hittade en snickers.
Nu har jag dock blivit Fruktansvärd förstörd efter att ha sett en viss reklam på youtube. Ni har säkert sett den också, men seriöst... Jag kan inte Tänka på någonting annat än en kille i fluff-frisyr som, på bred stockholmska, säger "Då tar jag mej en Snickers!"

Min favorit är antagligen tjejen i fruktståndet. Är man så hungrig och utmattad att högarna på högarna med FRUKT runt dig inte hjälper, utan du måste ta en Snickers för att klara dig till lunchen - då är man Hungrig!

Klicka här för att titta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar